تفريح و هيجان در پارك هاي دبي

همراه با الفبای سفر قصد داریم پاركهای تفریحی در دبی را به شما معرفی كنیم تا در سفر به دبی از بازی و سرگرمی در این پاركها كه بسیار مجهز هستند لذت ببرید. این پارك های تفریحی با امكانات بی نظیر خود شما را متحیر خواهد كرد.اكنون اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو كرده اید برای آشنایی این پارك ها با ما همراه باشید.

 

پارك موشن گیت دبی – Motion Gate Park Dubai

بزرگترین نمایشگاه پارك با تم هالیوود كه جزو جاذبه های گردشگری دبی است را در پارك موشن گیت دبی مشاهده خواهید كرد. بخشهای مشهور استودیوی فیلم سازی داستانی و كارتونی كه شاملColumbia Pictures, DreamWorks Animation و Lionsgate هستند در این  پارك وجود دارند. امكاناتی كه در این مجموعه وجود دارد با پارك های مشهور فیلم سازی جهان مانند پارك استودیو یونیورسال و والت دیزنی برابری می كند. در این پارك، انواع بازیهای هالیوودی را تجسم كرده و به ماجراجویی و بازی با شخصیت های مهم كارتونی می پردازید.
در قسمت دریم ورك DreamWorks وارد دنیای خیالی می شوید و حس هیجان انگیز سقوط از آسمان را تجربه می كنید. در بازی اسمورفز پا به دنیای فانتزی اسمورف گذاشته و در آن قارچ ها را مشاهده می كنید. بازی كردن با شخصیت های كارتونی و فیلم های متحرك كلاسیك، نبرد با اژدها،سوارهای هیجان انگیز و … از تجربه های فوق العاده دیگر در پارك موشن گیت دبی هستند.

 

 

پارك بالیوود دبی – Bollywood Park Dubai

با ورود به پارك بالیود دبی در سفر شما با تور دبی وارد فضای نمایشی جادویی خواهید شد كه نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد. این پارك بر پایه صنعت فیلم بمبئی در هند ساخته شده و صحنه های بالیوود را به نمایش می گذارد.
تجسم فضای فیلم های بالیودی در این محل بسیار جذاب و هیجان انگیز است. این پارك اسرار آمیز  متشكل از 5 منطقه چارباغ بالیوود Bollywood Boulevard، مومبای چوك Mumbai Chowk، روستیك راوین Rustic Ravine، رویال پلازا Royal Plaza و استودیوهای فیلم بالیوود است.
چندین وسیله سواری برای ورود به دنیای اكشن بالیوود و تماشای پشت صحنه ها و كشف دنیای جدید فضای سینمایی این كشور وجود دارد، همچنین آشنایی با موسیقی بالیوود با تم موضوعی هند، نمایش تئاتر با موضوعات  درام، عاشقانه، اكشن و كمدی از دیگر جذابیت های خاص پارك بالیود دبی است.

 

 

پارك لگولند دبی – Legoland Park Dubai

در سفر با تور دبی تابستان97 حتما از پارك لگو لند بازدید كنید. پاركی كه تمامی آن از لگو ساخته شده و مناسب برای كودكان 2 تا 12 سال است.  حدود 40 سواری ساخته شده با لگو وجود دارد كه سرگرم شدن با آنها بسیار لذت بخش است. نزدیك به 15 هزار مدل لگو كه با بیش از 60 میلیون تكه ساخته شده در این محل به چشم می خورد كه دارای 6 بخش كارخانه the factory ، شهر لگو  LEGO CITY، قلعه پادشاهی kingdoms ، سرزمین فانتزی fantasy land، سرزمین ماجراجویی land of adventure و شهر كوچك mini-city می باشد.

ساخت روبات،ماشین،حیوان،ساختمان و هر چیز دیگری با لگو بسیار خلاقانه، جذاب و سرگرم كننده است. در بخش “كارخانه” با چگونگی ساخت آجرها آشنا می شوید و در “شهر لگو” كودكان شما كار گروهی را می آموزند اینكه چطوری با كمك یكدیگر وسیله ای خلق كنند. در قسمت “قلعه پادشاهی” با شخصیت ها قرون وسطی روبه رو می شوید.كودكان در”سرزمین فانتزی” نحو ساخت انواع وسایل را می آموزند و استعداد و خلاقیتشان را در ساخت این وسایل از خود نشان می دهند. در قسمت ” سرزمین ماجراجویی” نیز با زیر دریایی به اكتشاف دنیای زیر آب می پردازند. در آخرین بخش این پارك یعنی “شهر كوچك”، با استفاده از 20 میلیون قطعه لگو، ماكت ها از سازهای معروف ساخته شده كه می توانید از آنها بازدید كنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *